Running for life

2013-06-04 23:11:56/Permalink/Fitness/
 
Tjenahejsan!
 
Idag har det varit lite sådär halvsvalt ute, men ändå fint väder. Jättefint, tycker jag.
Har såklart jobbat idag, och inser hur mycket jag kommer sakna mitt jobb när jag nu byter arbetsplats
på måndag. Kommer jobba med i princip samma sak fast på ett annat företag från och med måndag.
Känns lite pirrigt sådär.

Jag tog mig en liten kvällsrunda förut, hurtig som jag är!
Lyckades springa på 1 timme och 10 minuter! Det är lite personligt rekord, och jag dog bara
NÄSTAN av pollen+astma. Haha..! But I did it anyway. Är lagom mör i benen nu.
 
Har precis pratat med min Stigus lite. Saknar henne brutalt mycket, men nu börjar vi planera
hur och när vi ska kunna ses - trots att hon lämnat landet! Vi får se, jag uppdaterar närmare!
 
 
Nae, hörreni. Nu ska jag gå och svimma i sängen. Är dödstrött!
Hörs snart igen.  
                                              Sjung på scenen - spring i benen! (de dåliga rimmen tar aldrig sluuut!)
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback