Onödiga saker man inte kan leva utan

2013-06-15 21:05:01/Permalink/Skalmans prylar/
 
God kväll!
Den här dagen har gått sjukt snabbt, det känns som att jag gick upp, sprang och POFF here we are!
Vi var dock och handlade förut, och passade på att äta ute eftersom vi är lördagslata.

Jag är expert på att hitta saker som jag helt plötsligt inte kan leva utan, lite varstans. Idag hittade jag
dessa två och kände instinktivt att jag MÅSTE ha dem i mitt badrum.
Söta va? Jag kastade direkt ut våra gamla, tråkiga tandborstmuggar som inte har söta bilder på,
och ersatta dem med de här två fina. Katten är min, och kossan är min älsklings - hihi!

När vi flyttade in, fick vi ett jättefint litet "katthus" av mamma, pappa och min syrror.
Det finns ett "klösträd" vid det, med pinglor i. Min minsta katt, Fluffis, ÄLSKAR det där huset.
Hon går in och lägger sig där och sover, eller bara för att kunna anfalla fötter i smyg, när man
går förbi utan att ana att hon är där inne.
Idag var det upp-och-ner-dag i hennes hus!
Tror att detta hus är hennes favoritpryl här hemma.

Nu ska jag gå och baka lite tror jag. Eller, krävs inte så mycket bakning till proteinkladdkakan jag
tänkte göra till mig själv. Bara blanda allt i en skål och in i micron en knapp minut. Awesome för
den som har för lite tålamod och är mycket sugen men inte vill vara onyttig - som jag! :)

Kan återkomma med recept ifall någon är intresserad. Annars hittar ni diverse recept och annat
träningsnyttigt på Adams blogg..! (Han är min inspirationskälla i alla fall ^^)

See you laters!     (Låter Pusheen illustrera hur jag annars bakar.. haha!)
 
 


Kommentarer
Postat av: Lina Tsutsumi

Sådär ser det också ut när jag bakar haha (: Smeten och degen är ju godast!

Svar: Smeten är alltid bäst haha! (:
Skalman

2013-06-16 @ 15:00:07
URL: http://linatsutsumi.com

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback