Nördig och regnbågsfärgad

2013-06-01 00:21:17/Permalink/Life of Skalman/

 
Godkväll. Eller, god NATT kanske. Kan inte gå och sova riktigt än. Är JÄTTETRÖTT egentligen,
men känner att jag inte kan sova än i alla fall. Jag tror att min älskling kanske har slumrat till lite
i soffan, slut efter vecka såklart. Men jag är inte riktigt där än.

Idag har jag grävt mig ner djupare i smartphone-träsket. Jag har skaffat INSTAGRAM. (Klicka på
länken för att se en sjukt kul video om Instagram!!) Heter samma sak där. VampyrSkalman, alltså.
Jag känner att jag inte riktigt fattar allting än, men det kommer väl. Ska försöka och
inte nörda ner mig för mycket så här i början, som kaaanske är lite lätt att göra annars haha!
 
Tänkte dela med mig av en fruktansvärt rolig bild, som jag hittade på facebook idag.
HAHA är den inte rolig!? Jag tycker att den är supersöt och jättekomisk hahaha!

Vi tar en fin sak till. Pusheen tha cat. Så HIMLA söt. Här som enhörning:
 
 
Nae... jag tror det börjar bli dags att slänga sig i sängen. Imorgon är det lördag!
                                                                                                     Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

SVAR: Kan inte göra annat än att hålla med dig!

2013-06-01 @ 16:20:00
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Annika

HAHAHAHAHA! :D

2013-06-03 @ 14:43:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback