Måndagsblommor

2013-06-03 21:18:35/Permalink/Life of Skalman/
 
 
Hejsanhoppsan!

Träningsvärken i rumpan och benen var inte nådig idag vill jag lova. Så jag sparade mina ben
och körde inomhusträning med hantlarna istället. Mörda bröstmuskler och biceps = yes please!

Var även ute en sväng i det fina vädret. Fotade även nya blommor som poppat upp i min rabatt.
Känns nästan som att det är något nytt varje daghaha!

Söta va? (:


Close up!
 
Imorgon blir det jobb igen. Ska gå och lägga mig tidigare ikväll, så jag slipper vara död imorgonbitti,
som jag var imorse. USCH, vad trött jag var när klockan ringde. Inte okej!
 
Men nu ska jag leka frisör, och klippa håret på min älskling. Inte så avancerat egentligen,
kör allt med trimmern och snyggar till lite med sax runt öronen bara. Skalman = hemmafrisör!
 
                                                       Skalman - over and out!


 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback