Godnattinlägg

2013-06-09 00:12:53/Permalink/Life of Skalman/
 
 
Godkväll!
Skriver sent, för jag har gjort så himla mycket idag men kan ändå inte riktigt sova än.

Gick upp alldeles för tidigt för en lördag för att gå till jobbet. Efter jobbet råååkade jag slå på tv:n för att
titta lite på prinsessbröllopet. Så himla fiiint! Jag blev NÄSTAN lite tårögd. Men bara nästan ;)

Som tur är, i denna värmen, så har jag grannar som gärna delar med sig av sin pool! Så jag sprang
över för att svalka mig i det vackra vädret! Det var fabulous!

Jag vet. Jag har fortfarande vinterbleka ben. Jag jobbar på det, okej? Haha!
Vi var en sväng hos mormor och morfar ikväll också, spontangrillning! Så nu är jag mätt och nöjd och glad,
och ska glatt dyka ner i säng.
 
En såndär obligatorisk blombild också, innan vi säger godnatt:
 
Vi hörs snart igen. Puss och kraaam!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback