Dinosaurieskor

2013-06-11 21:52:21/Permalink/Skalman Style!/

 
Hej!
Snabbinlägg för att jag är brutalt trött. Mitt nya jobb känns jättebra so far. Mycket nytt att lära
sig, men så ska det vara!
 
Idag kom min nya skor! Jag älskar dem! Bara för det, så bjuder på en lite halvtaskig mobilbild:
 
Hur fina!? I will never take them off! Enda problemet är att jag inte får plats med mina specialgjutna
inlägg i dem.. Men jag får mosa i ett par skumgummiinlägg, bättre än inget!
 
Nu, ska jag sova. Är DÖD. God natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: curiouscat

De där skorna föll mig i smaken!

Svar: Fina, eller hur! :)
Skalman

2013-06-14 @ 12:18:14
URL: http://curiouscat.blogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback