BLOPPIS!

2013-06-16 20:35:15/Permalink/Skalman Style!/

Hejhopp! Tänkte att jag skulle "bloppisa" lite, precis som resten av världen.
Skriv en kommentar om något är intressant eller om du känner mig, ring/smsa/skriv på facebook!

Vita snyggskor från DinSko, storlek 38 (jag har vanligtvis ca 39 så de är inte jättesmå 38:or liksom).
Använda EN gång, på min student. Köpta för 400kr, så säljer dem för 200kr.


Ballerinasko med mycket liten klack (knappt synlig som ni ser). Silverfärgad, från Bianco. Storlek 40.

Använda kanske tre gånger, mycket fint skick! Köpta för ca 300kr, säljer dem för 150kr.

Äkta Converse, svarta höstskort. Storlek 39-40. Välanvända, men i fint skick.

(Converse-märket i close up) Köpta för 1000kr, säljer dem för 450kr.
Supersnygg klänning från HM, med volanger i skirt tyg. Storlek 36.
Använd tre gånger, är så nära nyskick det går :) Är i något ljusare, lila nyans än på bilden, lite
dåligt ljus (sorry). Köpt för 299kr, så säljer den för 100kr.
Shorts från märket Fishbone, från New Yorker. Storlek S, passar om man brukar ha 34/36 ungefär.
Älskade, men som alltid försiktigt använda! Köpta för 250kr, så säljer dem för 75kr.


Mycket välsittande byxor, från BlendShe. Storlek som står i är 27 - passar om man brukar ha 34/36.
Är ganska långa i benen, passar mig utmärkt och jag är 1,70 (: Är älskade, men försiktig som jag är
så nära nyskick man bara kan komma! Köpta för 400kr, säljer dem för 200 kr.


Vit halterneck-klänning, men justerbart "nacksnöre". Överdelen är i smock-tyg, och väldigt stretchig!
Svartprickig kjol, med tunn, vit, liten underkjol insydd (det är det som sticker fram, som syns på bilden).
Minns inte vad jag köpt denna för faktiskt, säljer den därför för 75kr - då den är fabulous! :)


Randig tisha från HM. Storlek M, är lite "oversizead", skulle jag säga - mycket bekväm! Använd ett par gånger,
är i superbra skick! Minns ej vad jag köpte denna för, säljer den för 75kr.


Jättebekväma byxor från ONLY. Är lite beigegröna, bilden är tyvärr lite för gulaktig! Storlek 36.
Har massa smarta fickor och snygga detaljer med knappar osv. Verkligen älskade, men i jättefint skick!
Säljer dessa för 150kr.

Det var det! Kanske kommer mera, medan jag fortsätter rensa min garderob! Ni vet vart jag finns,
vad gäller leverans av grejerna så tar vi det när vi är i kontakt :)


Nu blir det kvällsmat för mig, vi hörs och synes! PUSS!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback