Smoothie addiction

2013-07-17 18:50:35/Permalink/Fitness/
 
 
Godkväll!
Hoppas att ni har haft en trevlig onsdag, här hos mig är det typ 25 grader och jättevarmt.
Det är såna dagar som det känns lite sådär att ha kontorsjobb..!
 
Som jag lovade igår har jag nu mätt upp mitt smoothierecept! (Brukar köra lite "på en höft" annars haha!)
Så, här kommer det. Hallon- och vaniljproteinsmoothie för två stora glas.

Man kan självklart byta ut vaniljkvargen mot vanlig naturell kvarg, då blir det lite syrligare
och inte riktigt lika vaniljsmakande - men ändå supergott såklart! ^_^

Namnam!
 
Man få moderera lite själv med vätskan, beroende på hur "rinnig" smoothie man vill ha, men jag
gillar den ganska "krämig" liksom! Så gooooott!
 
Nämen om man skulle gå och göra sina 80 squats och laga lite mat! See you all laterzzz ♥
 
                                                          PUSS!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback