Should I workout today?

2013-07-16 20:21:00/Permalink/Fitness/
 
 
                                 
 
Hejhopp! Idag är det tisdag. Jag längtar redan till helgen, haha! Är riktigt pollendrabbad just nu
känner jag. Nyser hela tiden, kliar i ögonen och har svårt att sova. Uuusch. MEN, I don't let that
come in my way! Har inte varit ute och sprungit på ett par dagar dock. Är ute och går lite istället,
det är lättare för luftrören, och workar out hemma. Vill inte dö av pollenchock liksom.

Anyhow. Har precis varit och badat hos mina fina grannar. Hoppat och skuttat runt med barn, och min
älskling. Och skvätt en hel del vatten såklart.. ;) Hur mysigt som helst!
                                                                 
                                                          Vem har sagt att man måste ha semester för att njuta av sommaren..?

Tänkte att jag skulle köra mina squats nu (vad är vi på, 75 stycken va?), och även lite
magmuskelmördare blir det idag, innan kvällsmaten. FJUH.
Hittade den här bilden förut. Tycker att den är så himla rolig, hahaha!


Menmen, nu går jag, träningen kallar! Om ni är riktigt snälla, så kanske jag delar med mig av
receptet till min superdupergoda hallon- och vaniljproteinsmoothie imorgon. Där ja, där har ni
något att längta efter för DEN är fantastisk! Håll ut..!
 
Puss och hej - smoothieberoende tjej!
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback