I'm not dead

2013-07-07 21:22:25/Permalink/Life of Skalman/
 
Hej trogna läsare (ser att det är en del inne och tittar trots min frånvaro)..!
Jag har inte dött. Jag ber om ursäkt för min frånvaro, har varit så enormt upptagen
på sista tiden hehe! Nya jobbet suger energi, det är så himlahimla mycket att lära sig. Och det är
varmt på dagarna och händer mycket i allmänhet.

Jag ska bli bättre på att uppdatera igen, I promise.

5 bra saker som hänt och skett sen sist:
~ Stina kom hem till min födelsedag. Kidnappade även mig och tog med mig till Gröna Lund.
Det kan mycket väl vara så att jag har den bästa frun i världshistorien. What would I do without you ♥
~ Jag har fyllt 22 år! Det var fint, den arbetsdagen började med att alla sjöng "Ja må hon leva" för mig
på jobbet haha :) Det var fint.
Fick den här av mamma, pappa och syrrorna i födelsedagspresent. Mmm gott!

~ Jag har spenderat massa pengar på saker till mitt hem. Till exempel min nya, fina trädgårdsmöbel!
~ Vi grillar. Typ jämt. LOVE IT.
~ Var på bio med syrrorna igår, såg Dumma Mig 2. Den var hur rolig som helst!
 
Just nu ska jag precis slänga mig i soffan och titta på Skärgårdsdoktorn med min älskade.
Har sån ABSURD träningsvärk efter min löp/workoutrunda igår att ni kan aldrig förstå. Jag går
som en gammal tant hahaha! Idag känner jag "jag ska aldrig mer träna, aaaldrig" men jag vet att
imorgon är jag ute i spåret igen and running my ass off.
 
 
Menmen. Vi hörs snart igen. Puss på er!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback