Fredagsåska

2013-07-26 14:26:32/Permalink/Life of Skalman/

Vaknade av åskan som dundrade och en liten rädd katt imorse. Drog ur alla kontakter och gick och
la mig igen eftersom min mage har ganska ont just nu, och det känns lite bättre när man ligger ner.

Pratar med Stina right now. Vet inte vad jag skulle göra utan henne riktigt. Hon är helt enkelt ganska så bäst.
Skype är en så bra uppfinning när man har sin bästis långt borta. ♥
 
Händer inte så mycket mer just nu, eftersom jag mår lite sådär. Hörs snart igen.
Don't forget to squat!   PUSS!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi You are the milk to my cookie ^_^ <3 ELLER?

Svar: Jaaaa <3
Skalman

2013-07-27 @ 10:31:35

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback