You make me feel like I've been locked out of heaven ♥

2013-01-16 19:27:00/Permalink//
 
Hello partypeople! Hur är det med livet?
 
Själv håller jag på att göra köttfärspaj till middag till mig och min älskling.
Håller på att hungra ihjäl, jag har inte ätit sen lunch så när som på en banan,
så magen börjar protestera lite nu! Maaaaaaaaaaaaaaat.
 
Den här veckan är väldigt lugn, rätt skönt. Bara att vakna och somna samtidigt som min älskling,
istället för att komma hem mitt i natten när han sover gör så HIMLA stor skillnad ♥
Dessutom kommer min fina stora lillasyster hit på fredag och äter tacos och myser och fnissar!
Ska bli helt fantastiskt!
 
Anyhow, jag tyckte "äggklockan" ringde nu, dags att kolla in maten.
Men först, en liten söt bild. Det här gör det väldigt svårt att stiga upp på morgonen.
"Snälla mamma, väck mig inte..!"
 
Min lilla sötFluff. Yay yay, dags att stilla hungern! Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback