Kvällsjobb och annat tänk

2013-01-13 01:54:42/Permalink//
 
Kom hem för en timme sen typ. Hade bestämt mig för att gå och lägga mig på en gång.
Det gick inte. Men NU ska jag nog gå och lägga mig iallafall. Och kramas med min älskade.
 
Alldeles nyss lyckades jag trilla in på min gamla blogg som jag uppenbarligen har kvar.
Shit. Jag förstår inte hur jag kunde/orkade skriva så mycket. Och så mycket PERSONLIGT.
16 år och korkad, skulle jag vilja kalla mig själv. Den är lösenordsskyddad nu, majgahd alltså
vill verkligen inte att någon ska läsa den. Min första tanke var "äsch den här kan jag ju radera",
men nostalgisk som jag är så råkade jag läsa lite och blev fast. Jag måste nog skriva ut saker och ting
först tror jag. Det "viktiga" om mig själv iallafall. Det är lite som det jag aldrig skrev i min dagbok,
men som jag nog vill komma ihåg om mig själv liksom.
Nemi. Serien om mitt liv. Nästan iallafall haha!
 
Äsch. Dags för sov. Jobbar kväll imorgon också. Yay...
 
Skalman - over and out.
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback