We are a secret, can't be exposed

2013-02-10 20:02:49/Permalink/Life of Skalman/
 
Sovmorgon. Det kan vara en av de bästa påfunden ever. Sov superduperlänge,
vaknade bredvid mannen i mitt liv. Kan det bli bättre än så? Nej. Det kan det inte.

Idag har vi burit en massa ved, sorterat den ved som måste torka mer innan den blir
användbar från den som går att elda redan nu. Min Skruttkatt hoppade runt i snön och höll
koll på oss medan vi konkade haha! Råkade såklart, i sann Skalman-anda,  vrida till handleden
så den är lite stel och öm i vissa rörelser nu hehe. Jag lyckas alltid.

Igår hämtade jag paketet med min älsklings AllaHjärtansDagpresent. Beställde hem något
som han sagt i förbigående att han skulle vilja ha. Visste dock inte riktigt specifikt vilket
~beep~ han ville ha, så det blev fyra stycken haha! Det blir fint tror jag!
 
 
Eftersom jag bränt en massa kalorier på att springa fram och tillbaka med tung ved i famnen,
så tänker jag smälla i mig en semla nu. Det är ju ändå helg! Mmm, namnam!
 
That's all for now! Bye!
 
Btw. Hur gör ni? Jag förstår faktiskt inte. Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig
hur man klarar av att laga mat utan att ha en Stina att ringa till när det krisar.
How do you do it? Jag tycker synd om ALLA er som inte har någon som min Stigus ♥
I'm one lucky vampire girl.
 
Over and out!
 
 

Kommentarer
Postat av: Animayah

Jag brukar ringa mamma när det krisar med mat, men det är inte så ofta >__<

2013-02-10 @ 20:07:46
URL: http://animayah.com
Postat av: Lena Petersson

Jag kan ringa boendestödjarna :)

2013-02-12 @ 11:44:30
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback