You don't have to go fast

2013-08-11 19:48:34/Permalink/Fitness/

 
Hello söndagsmysare!
Den här helgen har gått i slapphetens tecken. Har haft ont i magen, fortfarande, så har tagit det lugnt.
Kul att vara tjej, åh ja. Igår fyllde mormor år. Så jag åkte dit en sväng och åt smörgåstårta. Namnam!
Men idag har jag inte gjort mycket. Regnet har öst ner nästan hela dagen och åskan har mullrat.
MEN. Det var några sekunders uppehåll nu på eftermiddagen, så jag snörade på mig springskorna
och kastade mig ut. Nej. Jag sprang inte så mycket, blev mest powerwalk och lite lätt jogg.

Eftersom jag mått lite sådär i magen i typ två veckor, så har jag inte sprungit så mycket då och
jag ville inte mörda mig genom att gå crazy to make up for it liksom. Måste dock VERKLIGEN
ta tag i mig själv igen denna veckan, på lördag är det Stadsloppet! Jag och syrran = springa 1 mil.
~fjuuuuuh~
 


Men nu blir det söndagsfilm med älsklingen. Avslutar med en spegelbild. This is me at work.


                                                                                               Puss och kram!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback