Slutpåskat!

2013-04-01 21:33:27/Permalink//
 
Och så var sista dagen av påsken här.
Jag har ätit ungefär femton kilo godis skulle jag tro. Mmmm så gott! :)

Sitter och myser i soffan med min andra halva just nu. Inte är det något bra på tv,
men det gör inget för det finns ju datorer, godis och pusspauser haha..!

Idag har vi varit ute i solen med den lilla kissekatten för första gången.
Det var med skräckblandad förtjusning som hon tog sig an en liten bit av "en ny värld".
Bild från idag. Nu ligger hon supertrött i sin "kattsäng".
 
Har även suttit och nördat lite vid datorn och GIMPat lite bilder. Bland annat en av mig
och min Stigus. 'Cause we're awesome.
 
Imorgon är det back to work igen. Har ju varit hemma för magvärk ett par dagar.
Men nu kan jag inte ligga hemma och dö av tristess mer.
Har fortfarande lite ont i magen, men det är mycket bättre. Ipren och lite viljestyrka
och sen är jag nog back on track :)
 
Godkväll people
 
En liten låt to go. (Inte den bästa verisonen jag hört av låten, men hittade inget bättre på youtube)
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback