Novembertrött

2012-11-12 18:40:39/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp alla höstglada!
 
Här sitter jag och håller på att somna. Sov verkligen skitdåligt inatt, har ingen aning om varför ens!
Jättejättejobbigt att börja klockan supertidigt då, vill jag lova..!
 
Har varit ledig i helgen, och världens bästa Anastasia kom till mig och myste hela lördagkvällen.
Hur mysigt som helst, det var alldeles förlängesen vi sågs.
Gammal bild
 
Den här veckan jobbar jag helt störda tider, jättetidigt idag och imorgon och sen mellanpass
och sen till midnatt på lördag. Dygnsrytm - eller inte. Men rätt mysigt jobbsällskap har jag iallafall
varje dag. Jag älskar verkligen mina arbetskamrater ^__^ De gör att man vill gå till jobbet!

Sitter och snackar med syrran i telefonen. Vi är så himla upptagna hela tiden så vi ses eller
pratar sjukt sällan nuförtiden. Intebraintebra. Så när vi väl pratar blir det i timmar haha :)
 
So so, nu ska jag minsann göra annat! Vi hörs igen, puss!

 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback