I know, I saw it on facebook

2012-05-17 18:11:14/Permalink/Skalmans Åsikter/

Kims ena hjärnhalva - "Men Kim, om du stör dig så mycket på folks störda/konstiga/felstavade/endast låttextinspirerade statusar, varför går du då inte och tittar?"
Kim andra hjärnhalva - "Jag vill inte missa något...."

Men allvarligt talat, vad är det jag missar egentligen? Nu menar jag inte att jag stör mig på alla,
eller att jag finner mina vänners liv (eller statusuppdateringar..?) ointressanta egentligen... MEN
ibland känner jag bara vad bra jag klarade mig innan facebook.
Det är klart att det är kul att dela med sig av plötsliga insikter, eller sin väldigt goda middagsmat
eller tjata om hur kär man är (haha guilty!), men alla dessa
"It's so dark here, I am so lonely, buhuu poor me."-låttextstatusar DRIVES ME INSAAANE!
Ja, jag erkänner - jag postar låtstatusar ibland. När jag har låtar på hjärnan och min hjärna säger
"The only way out is facebooooooook." typ. Men de här statusarna som kommer tjugo gånger om
dagen
. Seriöst, efter tredje depressed song-statusen borde det automatiskt stå
"NOLL personer gillar detta, 'cause no one caaaares about all the stupid songs you relate to damnit!" under.
Eller? Var jag dum nu? Dessa statusar blandade med "Äter super   god kina   mat."
GAAAAH sluta särskriv people, jag DÖR! Do you WANT to kill me!?

Okej... Nu har jag spytt lite över mitt I-landsproblem. Ta inte illa upp. (Sluta bara)

Puss på er!

/ Skalman





Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback