Bebisen

2012-05-29 20:21:21/Permalink/Life of Skalman/

Hejhopp alla barn!
En helt random, plötsligt ledig dag idag. Firade det med en riktig sovmorgon!

Har även varit och tittat på min lilla kattunge idag. Den föddes ju på granngården, så jag
går dit så ofta jag kan haha :) Idag hade de precis öppnat ögonen! Tyvärr glömde jag kameran,
men ska dit imorgon igen och knäppa ett par bilder. Åååh min lilla misse är så söööt!
Här är en bild jag tog för några dagar sen dock!


Är ledig imorgon också. Sen blir det tyvärr kvällsjobb torsdag till söndag. Uschusch.
Just nu sitter jag och hjälper lillasystern med ett svenskaarbete. MVG here we come haha! ;)
Eller vi har ju visst inte det systemet längre, så kanske A+ here we come, istället...!

Slänger upp bild på nyöppnade ögon imorgon. Puss på er sålänge!




Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback