Gott nytt år! (atjoo!)

2012-01-01 21:44:15/Permalink/Life of Skalman/

Gott nytt 2012 everybody! Hoppas att ni hade en trevligare nyårsafton än jag hehe ;)
Nu menar jag inte att sällskapet var otrevligt, nejnej, utan jag menar att dagen innan
började jag må lite smådåligt och vad händer på nyårsafton? Jag är totalförkyld,
huvudvärk, halsont, feber och magont. Kul. Ringer snörvlande till jobbet och berättar
att min röst förmodligen inte kommer att palla sex timmars oavbrutet kundpratande.
Jag spenderade sedan större delen av min nyårsafton i en fåtölj, i en filt, tittandes på lite
av varje som råkade vara på tv medan det skrattades och pratades på nedervåningen.
Ipren, vad skulle jag göra utan dig?

Är fortfarande sjuk by the way. Elfilten är min bästa vän, samt ipren och honungste.
Ska försöka gå till jobbet imorgon. Om bara halsen kunde sluta kännas som att den
lägger sig ner och dör en plågsam död varje gång jag nyser, och om febern ville sluta
härja
. Men jag hoppas och kämpar..!

Tänkte iallafall dela med mig av mina nyårslöften inför 2012, innan jag ska kura ner mig i
soffan igen :)



Puss och godnatt på er! ♥



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback