Ljuva vackra ledighet

2012-12-30 18:12:20/Permalink//
 
Efter att först vara ledig i tre dagar, sedan jobba i två har jag nu varit ledig i ytterligare två dagar.
Helt fantastiskt. Det har varit så sjukt skönt. Lite flängande blev det såklart runt julen,
men ändå mysigt flängande. Men dessa två dagar har vi bara tagit det lugnt.
 
Igår kom mormor och morfar hem till oss och testade våra julklappar
Smörgåsgrillen och Tassimo-maskinen.
Det var gott, och supermysigt. Efter det har jag och min älskling bara gått omkring här hemma
och varit larvigt kära i varandra. Det är helt underbart hur pirrig han gör mig fortfarande,
efter snart 3½ år tillsammans. Han är helt UNDERBAR. Min soulmate
 
Idag har jag varit yr i huvudet. Vet inte varför. Har försökt äta och vila lite, hoppas det går över
till imorgon. Sålänge spelar vi lite tv-spel, äter godis, skrattar, pussas och pratar om hur mycket
vi tycker om varandra. Jag tror att det är det som kallas total lycka.
 
Gammal cam-pussbild. You're my true love baby.
 
Ska försöka laga lite mat nu. Sen blir det Guitar Hero för hela slanten!
Hoppas alla får en trevlig nyårsafton! Själv ska jag jobba så jag får mysa til det i kontorsstolen..!
 
Pusspuss
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback