Tyvärr köttbullarna är slut

2011-09-22 20:27:16/Permalink/Life of Skalman/

Jahaja. Två frisörtider är nu bokade. På fredag klipper jag bort det slitna, och på
tisdag nästa vecka ska detta hära hemliga ske. Uuuh det är ju oliiidligt spännande!
Haha eller vad säger ni? ;)

Träffade som sagt min fina Stigus idag. Vi struttade runt lite på stan, höll på att fastna
i lite alldeles för bekväma sittmöbler vi hittade i en affär haha! Fikade sen på något lite
halvnytt fik/ätplace. Vart så supersugen på köttbullemacka där men "Tyvärr köttbullarna är slut"
så det blev en grillad macka med kycklingröra på istället. Och DET var inte fy skam vill jag
lova! Mmmm! Det var hur fint som helst och sitta och prata bort tiden om allt och ingenting.
Det var nästan att jag ville kidnappa henne och aldrig låta henne gå... Haha ^_^
Hittade en bild i min dator på henne. Tror hon har smyganvänt min kamera här någon gång hehe ;D

~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu blir det mys i soffan med min älskling ♥ Vi hörs imorgon!
                                                     Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ann

jo det är sant :) fotar du när det är snö ute?



mvh Ann

2011-09-26 @ 17:12:36
URL: http://annsfoton.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback