En torsdag i september

2011-09-22 11:13:57/Permalink/Life of Skalman/

Hejhopp du blogg som jag ska försöka bättra mig på att uppdatera!

Nu har mitt jobb "slutat" så att säga. Det var ju bara ett säsongsjobb. Så nu letar jag för
fullt efter nytt! Skjuter upp att ringa till arbetsförmedlingen, gör jag också. De är ju
SÅ jobbiga där, jag vill verkligen inte.. Så jag försöker leta för mig själv ett tag till, men sen
måste man väl ha kontakt med dem om man ska få någon dagersättning och inte DÖ av pankhet.
Vi hoppas dock att det inte blir så, vem skulle inte vilja anställa mig liksom haha! :)

Igår var jag och firade min lilla mamma som fyllde år. Jag GIMPade ihop ett litet kollage till henne,
med bilder på mig och mina syrror och ramade in det. Det blev uppskattat (: Jag älskar att
vara kreativ när det gäller presenter!
Det är så roligt att ge bort något man verkligen lagt ner
en tanke bakom!

Anyhow, idag ska jag pallra mig in till stan och träffa min Stigus! Henne kan man inte få för mycket
av vill jag lova ^^ Dessutom ska jag försöka hitta tid hos en frisör i stan, som min mor gått till, som kan
göra detta hära nya jag har kommit på att jag vill prova. Vad det är blir en överraskning! ;)

Okej, nu ska jag nog ta mig en springtur innan jag hoppar in i duschen och gör mig iordning!

Puss på er!



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback