Det nya håret

2011-09-29 16:52:14/Permalink/Skalman Style!/

Här kommer bilden! And fyi - jag har vridit på huvudet framåt och åt höger så
att själv håret ska synas mer. Mitt huvud är inte ur led, och jag har inte allt hår i
ansiktet, som jag märkte att det kanske kunde se ut som haha!



Dock så är inte det längsta av mitt hår riktigt lika vågigt som det mitt uppe på huvudet, så
jag ska in till frisören igen och be om hjälp ^^ Det är ju fint nu, men jag vill att det ska vara
helfint, liksom. Att allt ska ha samma "vågighet" så att säga :)

Så... vad tycks?
(jag lovar att det ska komma en bättre bild än såhär sen!)

                                                                                             Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Jättefint!

2011-09-29 @ 23:27:37
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback