Awesomeness/gissa håret!

2011-09-27 20:02:26/Permalink/Skalman Style!/

Mitt hår är så fint, så fint! MEN jag tänker inte lägga upp en bild än.
Av två anledningar ;) 1. Ni får gissa vad jag har gjort först haha (STINA FÅR INTE GISSA!)
2. Frisören stylade mitt hår lite sådär... inte-som-jag-skulle-ha-gjort, liksom. Så jag ska fixa
till det imorgon MY WAY (:

Så, vad tror ni att jag har gjort? ^__^


Ledtråd: Jag har inte gjort något som jag gjort förut.

Vi hörs imorgon för avslöjandet, hihi!
Nu ska jag kolla på Idol (vet inte riktigt varför jag kollar, tycker inte att det är speciellt bra egentligen..),
                                                          PUSS på er allihop!


Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Hej! :) Nu har vinnaren i dagens blogg blivit utsedd, kika in för att se om det blev du! ♥

Inte du? Anmäl dig igen!

2011-09-27 @ 20:27:28
URL: http://muzicme.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!



Hej tänkte bara tipsa om att just nu kör jag ett stort länkbyte på min blogg så passa på att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:)har även andra spännande tävlingar med fina priser som löshår,iphoneskal, heminredning, osv:)

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-09-27 @ 20:32:42
URL: http://domkallarmighannes.com

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback