Var det nån som sa.. fredagsmys?

2011-10-21 22:01:27/Permalink/Life of Skalman/

Hejsan hoppsan!
Ni skulle se min katt just nu. Hon sitter upp bredvid mig och halvsover "stående"
bara för att hon inte tycker att hon får plats att ligga i knät haha! Hon sitter liksom lutad mot mig
och spinner, min superknäppis
Här är en bild på min Skruttis när hon var liten bebis och precis hade öppnat ögonen ^^


Någon mer som har kollat på Idol ikväll? I say as I always say, GO MOA!
Är faktiskt supertrött idag. Jag både sov dåligt inatt, och har jobbat idag. Det blev
lite för mycket för min kropp tror jag. Mer jobb imorgon ändå dock (: Ska lägga mig
en stund på spikmattan och hoppas att den hjälper mig att slappna av lite bättre tills
det är sovdags. Men fööörst...

FAMILJEGOS I SOFFAN hihi! Ska nog se lite film med älsklingen och kissekatten innan
jag kastar oss i säng och bestämmer att att det är sovtime.

Vet inte om vi hörs imorgon, för jag jobbar rätt sent och då orkar jag nog inte sätta mig
vid datorn. Men vi får se :) Puss på er fredagsmysare!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback