Let it rain, let it rain

2011-10-07 15:55:26/Permalink/Life of Skalman/

Jag sa ju att jag skulle ha träningsvärk idag. Tyvärr tog min kropp det på fullt allvar.
Jag kunde knappt kliva ur sängen imorse. Nej, jag överdriver inte. Det tog mig en halvtimme att övertyga
mig själv att trotsa smärtan haha..! Jag kan inte stå upp, inte gå och inte sitta. Vad gör man då?
Förut bröt jag ihop i världens skrattattack över hur löjligt ont det gjorde att sätta sig ner.
Jag måste se ut som en gammal tant när jag rör mig hahaha!

Det börjar verkligen bli höst på riktigt. När jag gick ut förut så var det molnigt men solen
sken ändå lite, perfekt promenadväder tänkte jag! Vad händer när jag är sådär lagom en
kilometer hemifrån? Solen - bort, ösregn - FRAM! Höstväder, oh how I love you...

Men det är ju ganska fint med höstlöv ändå :)


Klockan går lite långsamt idag. Längtar extra mycket efter min älskling idag av någon anledning,
så det är nog därför klockan inte vill gå... Ikväll ska vi fredagsmysa. Idol kanske, eller någon film.
*löjligt kär och lycklig* Det är inte mycket som slår fredagsmys med min Mattias kan jag lova ♥

Nu tänkte jag kolla på ett par Vänner-avsnitt och tjuväta lite godis ^_^
                                                                     Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte fin blogg(:

2011-10-07 @ 17:58:04
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-07 @ 18:47:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback