Tjugoandra oktober

2011-10-22 19:52:47/Permalink/Life of Skalman/

Godkväll!
Japps, jag är redan hemma. Var effektiv på jobbet, så jag fick gå lite tidigare. Och det
gjorde ju inget såhär en lördag! :)

Idag fyller min Stigus år. HURRAHURRAHURRA!
Imorgon ska hon komma hit så att jag kan fira henne. Jag tror dock inte att jag hinner bli klar
med den ena presenten... Jag vill att den ska vara perfekt! ^__^
Så hon får nog "bara" en present imorgon. Plus kladdkaka såklart haha!

Anyhow, nu ska jag och min älskling kliva ner en våning och måla lite till i det "nya"
sovrummet
. Det är inte mycket kvar! Det bli jättefint, "lavendel" heter färgen :)

En gammal bild som jag gillar haha..! Dumlekola in my heart!


Med denna bild säger jag godnatt! Puss!



Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det blir en underbar dag idag hör jag.

2011-10-23 @ 11:01:16
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback