♫ She held the world upon a string ♪

2011-10-11 22:04:48/Permalink/Life of Skalman/

Idag trodde jag att det skulle bli en tråktisdag. Men icke! Helt plötsligt befann jag mig
i världens bästa sällskap. Min Stigus! :)
Vi såg filmen "He's not that into you" och den var bra. Kände igen mig besvärande mycket haha!

En gammal och lite blurrig blid på mig och min vampyrkvinna ^_^


På tal om ingenting.
Mitt kontokort har krånglat lite senaste veckan, så jag tänkte - att TA UT pengar ur
en swedbankautomat borde väl funka iallafall. SLUURRP! Den svalde mitt kort och gav mig
meddelandet "kontakta banken". Men den var såklart stängd. JUST MY LUCK.
Så guess what I'm doing tomorrow.. "Hej hallå en bankomat svalde mitt kort ge mig ett nytt?"-samtal
here I come..!

Har en irriterande låt på hjärnan, hence the rubrik. "She had the world". Den är poetisk och bra
egentligen. Men jag gillar den ändå inte. Och såklart måste den fastna på hjärnan då.

Anyhow, nu ska jag alldeles strax hoppa i säng. Kramas med min älskling tills jag somnar.
Imorgon får vi se vad dagen bjuder på, annat än bank- och jobbsamtal.
Men vi hörs då!                                                              Puss!



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback