Presentpyssel

2011-10-20 12:22:42/Permalink/Life of Skalman/

Vet ni? På lördag fyller min Stigus år. Tyvärr måste jag jobba på lördag så jag kan inte
komma på hennes kalas... MEN på söndag kidnappar jag henne och har kalas hos mig only
for her! Då ska jag laga mat och baka kladdkaka till henne. Och se vilka filmer hon än känner
för och göra allt annat hon tycker att vi borde hitta på ^__^
Dessutom ska hon få två awesome presenter. De är inte riktigt klara än. Jag ska göra dem idag.
Jag har grunden klar, det är bara det bästa som inte riktigt är färdigt än.
Det kommer bli så bra så bra. (och hon är SÅ nyfiken nu haha)

 random googlad bild på ett paket

Nu ska jag presentpyssla vidare, vi hörs senare!
 
                                                                               Puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

gillar din blogg(:

2011-10-20 @ 13:44:30
URL: http://ponnybrudarna.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback