Mysmåndag

2011-10-10 20:06:12/Permalink/Life of Skalman/

Hejhopp allihop! Hoppas ni inte har saknat mig alltför mycket under helgen ;)

Jag har haft en riktig myshelg med min älskling, en LÅNG helg dessutom för idag hade
han en ledig dag. Vad har vi gjort då? Ja, vi har köpt färg så att vi kan måla om ett rum på
nedervåningen. Vi ska ju flytta ner så småningom och ett av rummen behöver verkligen byte
av färg, tycker vi :) Dessutom tog vi en sväng och hälsade på min farmor och farfar. Det var
mysigt, det är inte så ofta jag är där längre tyvärr.. Anyhow, igår var jag på bio med minsta
lillasystern. Mattias fick inte följa med dock haha! Vi såg Spy Kids 4D (nej det var inte jag som
valde film hihi).
Mysigt med lite systeryster-time.

Jag lovar iallafall att blogga bättre under veckan.
Nu ska jag mysa i soffan med min älskling.
Ja, jag är väldigt kär och kan inte få nog av honom. Hihi.
                                                            Puss på er, så hörs vi imorgon!!



P.S. Såg bland kommentarerna att många, liksom jag, håller på Moa i Idol.
Woho, ni har bra smak! Let's keep her in the competition, och rösta på henne (: D.S.



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; visst är det! :D allt bra?

2011-10-10 @ 20:16:17
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Sophie "autophoto"

ah jag med :/

2011-10-11 @ 17:39:34
URL: http://autophoto.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback