Lycka i en liten boll

2011-10-24 20:27:23/Permalink/Life of Skalman/

Hejs. Jo, jag känner mig lite sådär omotiverat glad. Av olika anledningar.

Häromdagen FICK jag, helt out of nowhere, en crosstrainer av min svärfar.
(det känns fortfarande skumt att använda det ordet, så vuxet haha, men ni förstår ju vem jag menar då!)
BARA SÅDÄR. Han "råkade" ha en, och jag fick den..! Hur snäll får man vara!
(har jag sagt att jag har letat efter en..? har letat sönder, men de är antingen för dyra eller så
när man ringer på någon annons om en crosstrainer som inte är SÅ dyr - då är den redan såld..)
Jag är helt i extas, stod på den hur länge som helst imorse i rent glädjerus. Hoppas att jag inte får
alltför mycket träningsvärk imorgon...
Imorgon ska jag på "möte" med några som jag antagligen ska sjunga med på någon tillställning :)
Blev kontaktad, genom min morfar, för att de har hört mig sjunga förr och
tyckte det lät bra haha ^__^ Det ska bli superkul.

Snart kommer min älskling hem. Då blir det kvällsmat och te i soffan.
                                        ÅH VAD LIVET ÄR HÄRLIGT!
Jag känner mig lite såhär just nu haha! Stina är fotograf, och bilden är nog.. tre år gammal tror jag ^^


Och med denna happy bild säger jag - godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Härligt!

2011-10-25 @ 17:24:05
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: JoHaNNa - Skänk Gärna En Peng Till Min Rosa Bandet Insamling

ohh tack :) vad glad jag blev :D

2011-10-25 @ 21:35:36
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: - silly dreamer

Aw, sånt gör en så himla glad.

2011-10-30 @ 16:33:16
URL: http://sillydreamer.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback