It's been too long my friend

2011-10-19 14:41:38/Permalink/Life of Skalman/

Helt plötsligt tittade solen fram. Jag hoppas att det håller i sig resten av eftermiddagen!
Inget mer regn tack, jag blir på så grått humör när det är helt grått ute..

Jag ska alldeles strax ta ett skutt in i duschen, för att sedan dra till stan. Ska träffa Fredrik.
Vi har inte setts på över ett halvår!
Det är helt brutalt längesen. Jag menar,
under hela gymnasietiden umgicks vi varje dag och jag sov över hos honom var och varannan
helg. För att inte tala om i veckorna haha! Men sen blir man "vuxen" och vi båda har jobbat
och stått i hehe ;) Mest hörts av på telefon och så.

Men nu ska vi ses, sätta oss och äta någonstans och catch up lite :) Det ska bli fint.

Här är en fin bild på mig och Fredriken, när vi stod på studentflaket.

Haha vi tittar inte ens in i kameran. Wanna know why?
Mattias, som han fotat denna bild, och Fredriks mamma drog upp kamerorna samtidigt!
Så vi hade lite svårt att veta vem vi skulle titta på och när haha! Det var ju så mycket folk
där dessutom, så det var ganska svårt att kommunicera med de som stod nere på marken också!
Men jag gillar den här bilden ändå ^__^

Anyhow, nu ska jag gå och duscha. Puss på er!




Kommentarer
Postat av: P!

Hej! Vad fin blogg du har :)



Kram

2011-10-20 @ 14:48:53
URL: http://pariisa.wordpress.com
Postat av: Gabriella Petkovic

åå studenten e så kul, skulle vilja ta den igen

2011-10-20 @ 17:31:56
URL: http://fashionsoul.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback