Hepp hepp

2011-10-18 14:26:14/Permalink/Life of Skalman/

Blogghello.

Har precis haft ett svettpass. Tränat like hell. Det är ett bra sätt att fördriva den
arbetslösa tiden på. (Uh, i helgen ska jag jobba iallafall - yeah!) Men jag har faktiskt
lite olika jobb på gång förhoppningsvis. Mer jobb - mindre tråktid - yes please!

Nu ska jag äta mat. Ska försöka komma ur mitt köttbulleberoende någon dag, men
INTE IDAG haha :) Men mycket sallad också dock, nyttiga hurtiga Berta - that's me! Hehe!

Fixa mat, sen ska jag göra som min kissekatt gör just nu - slappa! När min älskling kommer hem
ska vi fortsätta att måla i vårt nya sovrum. Smell you later! Puss!


Kommentarer
Postat av: - silly dreamer

Sv: Aw, tack så mycket! Vad glad jag blir.

2011-10-18 @ 17:53:19
URL: http://sillydreamer.blogg.se/
Postat av: - silly dreamer

sv: Aw, tack så mycket. :D

2011-10-19 @ 09:03:44
URL: http://sillydreamer.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback