Hello fabulous hair

2011-10-03 19:17:55/Permalink/Skalman Style!/

Hello! Ursäkta att jag inte uppdaterade alltför mycket i helgen, men
jag var väldigt upptagen med att mysa med min älskling hela helgen lång haha!

Idag var jag hos frissan! Nu är håret så som det var tänkt från början, och därför
kommer nu också bilder i lite högre kvalitet som jag lovade :)

Jag är så himla supernöjd att ni kan aldrig fatta! Platt hår - no more!!


Tryck på bilden för att se den större.


Jag känner mig typ finast i världen haha, jag verkligen älskar mitt hår hihi!
Menmen nu ska jag kramas lite med Mattias och min lilla Skruttis i soffan ♥

                                          Vi hörs imorgon tycker jag!
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Denise

gaalet fint! :D är lite avundsjuk faktiskt haha. Hoppas allt är bra med dig, puss!

2011-10-03 @ 20:58:52
URL: http://denisepeterson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaa :D

2011-10-03 @ 22:24:14
URL: http://hannalovisasol.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback