En sån där torsdag man tycker om

2011-10-27 21:56:28/Permalink/Life of Skalman/

Hejhopps!

Den här veckan är verkligen busy busy. Har gjort saker varje dag. Lite roliga saker,
typ som idag. Träffade Timmy, vi satt och fikade flera gånger om större delen av eftermiddagen.
It was awesome, verkligen. Sedan har jag gjort lite hemliga saker, som jag förmodligen avslöjar
imorgon..! I helgen ska jag bara ha det trevligt, gå ut och dansa lite känns det som. Träffa Fredrik,
och så ska jag gå på mitt bryllingbarns 2-årskalas :) Såklart ska jag ju också hinna gosa med
min älskling..! Myspys gånger tusen helt enkelt!

Nu ska jag göra mig iordning för att hoppa i säng. Imorgon händer det grejer(!).
Pussgodnatt på er!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback