En fantasilös rubrik

2011-10-13 13:05:33/Permalink/Life of Skalman/

God lunch mina fina läsare :)

Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig torsdagsförmiddag! Själv har jag inte gjort så
jättemycket än. Jag klev upp och gjorde lite morgongymnastik (that's right, jag håller på med sånt)
och åt frukost till ett par avsnitt av Sex And The City. Jo, jag har suttit lite i telefon och
pratat med diverse personer om jobb och annat. Ringde till banken och frågade vart mitt kort tog
vägen också hehe ;) Och just nu sitter jag och gosar med min söta Skrutt, som är otroligt
mammig idag av någon anledning haha ♥

Tänkte ställa mig i köket och svänga ihop en sallad till lunch och sen gå ut och ta
en promenad i höstsolen. (varför var jag påväg att skriva "VÅRsolen"? jag tror jag lever i förnekelse...)
Jag har inte riktigt accepterat att titta ut och se strålande sol, och sen kliva ut och känna iskalla vindar än.
Naej, sommaren gick för snabbt! Anyhow, vi hörs lite senare. Kaaanske att jag slänger upp lite
nyknäppta bilder på min älskling on the new bike då med (: För om jag känner honom rätt så vill
han nog ta vara på de sista fina höstdagarna innan det är dags för motorcykeln att gå i ide hihi..!
Men vi hoppas väl att de fina höstdagarna håller i sig ett litet tag till va? Jag är iallafall inte vinterredo ^^

Åh, jag vill hoppa i högar med höstlöv!
                                                                             Puss sålänge!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback