Det blev en hemmakväll

2011-10-14 19:35:39/Permalink/Life of Skalman/

Det blev inget disco för mig och Stigus ikväll. :[ Varför? Hon gick och blev megasupersjuk
under natten och ligger hemma och är lite död. Så vi får ta dancing-all-night-long-kvällen
när hon friskat på sig..! (friska på dig snabbt, kvinna!!)
                        Lite halvgammal men helsnygg bild på mig och min Stigus
                               

Så det blev en hemmakväll istället. Inte för att jag klagar så mycket över det ändå, jag
har så mysigt fredagsmyssällskap här hemma! Älsklingen och Skruttiskatten, slå
det om ni kan haha! ♥ Och såklart chips och Idol, icke att förglömma.
Oooch som vanligt - go go Moa! :) (eller vad säger ni hehe?)



                                                                               Vi hörs imorgon, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Kan vara skönt att ta det lite lugnt också.

2011-10-15 @ 20:00:27
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback