Saturday, oh how I love you

2011-11-12 15:05:56/Permalink/Life of Skalman/

Hejsanhoppsan!
Hur skönt som helst med lördag idag tycker jag.
Allvarligt talat, jag har aldrig i hela mitt
liv uppsakattat en sovmorgon som idag haha! Älsklingen skulle ju upp och jobba lite trots
att det är lördag, så han puttade lite på mig vi 8-snåret, och jag TÄNKTE gå upp.
Men så kom en mysig katt och gosade, och snark - så sov jag igen och vaknade inte förrän vid kl10!
SÅ SKÖNT!

Har precis stått
på den något omöblerade nedervåningen en stund och sjungit ut lungorna.
Snart ska vi flytta ner, lite städ och fix kvar bara. Och det skulle visst sättas in någon värmepump
med fick jag höra. Det kan ju vara bra så vi slipper frysa haha..!
F*n, vad jag älskar att sjunga.
Jag skulle kunna sjunga dygnet runt
, året om utan att tröttna. Mmm det är så underbart!

Nu sitter jag och längtar efter att Mattias ska komma hem och "tröstäter" godis sålänge hihi.
Det är ju ändå lördag! Då får man äta godis eller hur? :)
Tror att min lillaste lillasyster skulle komma en sväng
och lördagsmysa lite sen också. Vet inte när
eller hur länge hehe, men hon ringer väl snart och säger "NU kommer jag till dig, har du lördagsgodis
hemma!?" ^_^
Old, but candy loving, pic :)


[
Hmm how to put it all in english then..? I have never loved sleeping as much as I did this morning,
though Mattias tried to wake me when he was going to work, I just went to sleep again the second
he said "I love you, bye!" and closed the door haha!
Right now, I'm just sitting around impatiently waiting for my love to get home ^_^ ♥
I think my littlest (<-- is that even a word haha) little sister is coming by later to play and just
hang out :) I'm thinking about hiding my candy so she doesn't eat it all... haha!
( i want it aaall for myself mohaha! ;D ) Anyhow, gonna go take a shower now and then make
something to eat. I don't think I can survive on candy alone haha!]

Som sagt, dags att ta en dusch och fixa sig något att äta.
Vi hörs och sånt!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Danne

Sv; haha vad bra! Meningen trots allt ;)

2011-11-13 @ 22:25:57
URL: http://dannevn.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback