Nej jag tänker inte bli förkyld

2011-11-14 18:41:52/Permalink/Life of Skalman/

Godkväll alla glada! (och ledsna/arga med för den delen)

Här sitter jag. Fryser, vill bara sova och orkar knappt hämta ipren. Men NEJ jag tänker
ju inte bli förkyld har jag sagt. Jag vägrar ha feber och jag vägrar vara hemma från jobbet.
VÄÄÄGRAR! Så, så fort jag kom hem tog jag en varm dusch, kastade på mig myskläder och
åt tabletter. Ska strax äta mat, och spendera resten av kvällen i soffan med tekoppen och
en film. Så att jag förhoppningsvis mår bättre imorgon.

Pläääh.

(om ni undrar varför det är så tomt bakom mig, så är det för att alla prydnadssaker är
nedpackade, vi ska ju snart flytta ner helt!)

NAE nu ska jag äta och tycka synd om mig själv. Puss!

[
Trying not to feel sick. But it's getting harder and harder to deny the fever feelings.
Don't have the energy to write more in english, sorry. Uh.]

Kommentarer
Postat av: Ashfield

sv: Tack! Gillar din me, cool design :)

2011-11-17 @ 15:15:53
URL: http://sirashfield.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback