Onsdagshurt

2011-05-11 17:05:54/Permalink/Life of Skalman/

Idag, trotsade jag min pollen-"förkylning" (dags att ta allergitabletter) och min dumma
mage och cyklade till jobbet. Jobbade inte så jättelänge dock, för jag mår som sagt inte så
bra.. När jag cyklat hem var jag död. Så nu sitter jag i soffan och mår halvdåligt.

Hur varmt är det idag?
Hundra grader? Det fläktar iallafall, och det är skönt. Jag står inte ut
när det blir sådär supervarmt och INTE fläktar. Uschuschusch, så att sålänge det fläktar
lite vårsvalt så är jag nöjd med vädret :)

Ehm.. nu ska jag nog gå och ta mig en sval dusch. Puss på er!



Btw, vet ni hur ont det gör att cykla på en cykel som har hård sadel och noll stötdämpare
när man har träningsvärk i rumpan? JÄTTEONT.

                                                                                              Bye!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback