~Bazinga!~

2011-05-03 19:07:35/Permalink/Life of Skalman/

Jag sitter och småtittar lite på The Big Bang Theory. Tycker om den serien, älskar
Sheldon haha!

Jag tänkte att jag skulle göra som alla andra och klaga lite på vädret. Idag har det verkligen
varit skumt väder! Lite sol, massa regn, lite sol, enorma massor snö, regn igen osv osv.
Jag som hade tänkte gå ut, men när jag såg vädret ändrade jag mig snabbt. Satte mig
istället i soffan och myste med mina kissekatter framför en film. Hoppas det blir bättre imorgon..
Eller åtminstone till helgen..! Snö. I MAJ. Var är världen påväg!?

Idag jobbar min älskling lite senare än vanligt. Jag trotsade vädret för hans skull förut, för att
glassbilen hade sitt preimärbesök här idag, och jag visste att den hade ett glasspaket Mattias
megagärna vill ha, hihi *SuperSnällaSilverSambon*. Så just nu sitter jag mest och väntar på att
han ska komma hem till mig, äta glass och mysa i soffan!
Bara därför bjuder jag på en lite halvgammal, men helsnygg, bild på mig och älsklingen.
Eller, kanske mest en bild på mitt vampyrjag fastbitet i älsklingens nacke/hals hahaha!


Okejmen,
nu ska jag ta och hoppas in i duschen. Ha en trevlig tisdagkväll!
                                                               PUSS



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback