Trött efter en bra kväll

2011-03-23 23:22:55/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

FMG's Melodifestival var fin. Mikrofonen tyckte inte om mig när jag skulle sjunga
dock... fick börja om tre gånger tror jag hahaha! Sen skrek någon ljud-människa
"byt mikrofon!", och då gick det bättre hehe :) (En erfarenhet rikare..!)

Jag fick faktiskt poäng från en i juryn, det tyckte jag var roligt! Jag ställer ju aldrig
upp för att vinna, jag vill mest få utlopp för min kreativitet någonstans hihi. Men det
är ju alltid roligt när man får veta att har lyckats med något bra (:
Dessutom kom en hel massa människor fram till mig efteråt och gav mig komplimanger,
så den här kvällen gjorde mig allmänt glad.

Min älskling är ju lite för långt borta, så kan kunde inte se mig sjunga ikväll.
Men världens bästa mormor och morfar kom, så morfar filmade med vår snyggsnygga
rosa videokamera! Så min älskadeunderbara kan få se när han kommer hem! Wihuu!

Nu är jag supertrött. Det har varit en lång dag. Lite kvällsmat och en film sen blir det SÄNG! :]

Lite snabba cambilder på en trött Skalman, just for you ;D

Haha jag vet att jag är mycket snygg! Hehe!

Naaae.. mat och sova då?
Hörs imorgon
, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp videon.

2011-03-24 @ 00:13:35

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback