Spontanitet är min kopp av te

2011-03-15 21:01:27/Permalink/Skalman Style!/

Idag har jag varit helt spontan. Jag var påväg och bli på dåligt humör förut, men
så skrev min vampyrStigus "KOM OCH TRÄFFA MIG" så det gjorde jag och blev glad istället :)

Vi åt på Spicy Hot (åh du ljuva mat!) och sprang runt. Och vet ni vad jag gjorde sen...?
Kan ni gissa?


JA! Jag piercade mitt öra! ^__^ Jag har velat det SÅ länge, men jag har bara skjutit upp det
hela tiden. Jag hade till och med en speciell piercingbesparing som jag gjort, för att jag verkligen
skulle ha råd när jag väl kom till skott hahaha! Och nu är det gjort! :) Är så nöjd och glad nu.

                                     

Fint va? Tack min Stigus som höll mig i handen haha ♥ Jag är så fruktansvärt rädd för smärta
egentligen så hon fick stå där och peppa "you can do it oh yeah oh yeah" haha!

Som sagt, den här dagen började sådär men blev totalt awesome!
Och nu börjar nya säsongen av Desperate Housewives på femman! Aaah ♥

Puss!!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback