Huvudvärkstorsdag

2011-03-10 22:52:02/Permalink/Life of Skalman/

Idag har jag haft huvudvärk nästan hela dagen. Usch.
Det är först nu senare som den är borta.. Skönt att bli av med den iallfall..!

Så idag har jag inte varit så effektiv med andra ord. Har städat och tvättat litegrann.
Läst en bra bok som jag läst tiotusen gånger redan har jag gjort också.
Tänkt och skrivit lite. Jag älskar musik, har jag kommit på ;)

Jag har så söta katter. Skruttisen märkte att jag inte mådde så bra, när jag la mig
i soffan för att vila kom hon och kröp upp och sov bredvid mig. De brukar göra så,
mina missekissar, när jag mår dåligt eller är ledsen. Som om de förstod. Min bebisar

Imorgon är det äntligen fredag. Ska bli fint med helg. Jag ska jobba lite, men annars ska
jag mest kramas med min älskling. ÅH. Och imorgon ska jag träffa Christina!! Det var typ
en miljon år sen vi sågs (haha okej inte riktigt men... ett och ett halvt iallfall!).
Så det ska bli jättekul att ses imorgon :)

Nu ska jag försöka bli trött och gå och lägga mig.
Vi hörs imorgon och så.
Puss


Kommentarer
Postat av: LIENE

Åh, alla katter verkar göra så:O de är sååå underbara!!

2011-03-12 @ 09:19:14
URL: http://lienes.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback