En fantasilös rubrik

2011-03-03 19:16:59/Permalink/Life of Skalman/

Ba-da-bam! I'm back!

Jag vet inte hur jag ska lyckas packa en normalstor väska. HAHA! När jag väl börjar
ta fram det jag vill ha med blir det bara mer och mer hahaha! Vad är det för fel på mig? x')
Naej.. nu ska jag ta en LAGOM stor väska, och sen får jag inte ta med mer än vad som
får plats i den. Punkt.

Jag sitter i soffan just nu.
 Äter och slappar lite. Försöker skriva ett personligt brev, men
GAH jag blir galen. Jag har skrivit hundra brev vid det här laget, det känns som att jag bara
upprepar mig. Eller, NÄSTAN upprepar mig. Man skriver ju ett unikt brev till varje jobbannons.
Men mina egenskaper ändras ju inte märkvärt mellan breven direkt hehe...
Anyhow... Haha när jag duschade förut stod både Skrutt och Zebra och jamade vid
badkarskanten. Det låter så roligt, jag vet inte varför de gör så. Det är som att de
ropar "kom uuuut" haha!

Ja, jag snor min älsklings morgonrock när han inte är hemma. Jag har ju ingen egen!
Och det är så skönt att krypa in i en gosig rock när man precis har duschat.

Filåt älskling, men den är ju så mysig! ^__^

Systeryster kom förbi en sväng förut och lämnade mina tågbiljetter som hon så snällt
hämtat ut åt mig. Dem får jag inte glömma imorgon, då blir det problem..
NOTE TO SELF, viktigt att ha med;
Biljetterna
Kläderna till maskeradpartajet
Myskläder till myslördagen
MIG SJÄLV

Så att.. nu ska jag äta färdigt och packa färdigt. Sen ska jag bara sitta och vänta på
att min älskling ska bli lite ledig därborta så att vi kan prata lite i telefonen. Jag längtar
ihjäl mig
efter honom. Som vanligt haha ;D ♥

Vi hörs en snabbis imorgon innan jag åker!
                                                                                Puss

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback