En awesome helg

2011-03-07 23:09:10/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Som ni vet, spenderade jag min helg i Skövde. Hos en viss Anastasia
Helgen var, som rubriken avslöjar, awesome!

På fredagen
introducerades jag till en massa nya människor som, jag måste erkänna,
föll mig i smaken. En massa härliga människor har nu lagts till min facebook-vännerlista,
hahaha! (för det är ju på facebook man mäter sin vänskapskrets, eller? ;D)
Anyhow, fredagkvällen var planerad att bli en kanonkväll med trevliga människor och
snygga kostymer
. Maskeradtema är aldrig tråkigt! Och ja, fredagkvällen gick EXAKT som
planerat. Jag och Anja var förövrigt EXTREMT snygga. Vill ni se...?

Först var hon en ganska ren vampyr..

Sen blev hon liksom... hungrig. (och därmed lite med kladdig....)

I samband med att Anja blev kladdig, började jag känna mig konstig...

Men jag tänkte att om jag tar en alvedon.. så går det nog över.


Efter kanonfredagen, tog vi oss en slapplördag. En RIKTIG slapplördag. Det mest ansträngande
vi gjorde var typ att gå och köpa pizza. Annars satt vi mest i soffan haha. Som jag för övrigt
utnämner till VÄRLDENS skönaste soffa ever made! Jag vill seriöst sno den och byta ut min
säng. Jag DOG så skön den var. Iallafall, vi tittade på film, bland annat "Silent Hill". Jag säger bara,
STÖRDASTE filmen ever. It didn't make any sense what so ever. Den var bara äcklig och konstig.

Söndagen var hemdagsdagen. Vi åt pannkakor till frukost, vilket inte var äckligt ^_^
Måste säga att det var LITE tråkigt att åka hem, jag trivdes oväntat jättebra i Skövde.
Alltså, att jag skulle trivas fattade jag väl (Anja bor ju där hallå) men jag trivdes liksom
lite mer än jag trott haha..! Anyway, trots det sorgliga i att åka därifrån var det ändå skönt
att komma hem
. Jag hade ju längtat ihjäl mig i en hel VECKA efter min älsklingsfamn.
Jag var som ett klistermärke på honom så fort vi klev innanför dörren hemma. Hihi ♥

Så att.. det var min helg. Totalawesome. Hoppas ni hade en bra helg, ni också (:
Nu ska jag titta lite på tv, innan jag ska pallra mig i säng.

Vi hörs imorgon! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: lovisa

tufft hår!

2011-03-08 @ 10:44:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: ja, det är den ;D



oh, ganska läskiga bilder :P

2011-03-08 @ 11:30:45
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: @ Heddez

läskiga bilder :o!

2011-03-08 @ 13:37:49
URL: http://heddez.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: TACK hihi va glad jag blir :D

har du ätit någon Semla idag då?? :b

2011-03-08 @ 15:24:48
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: ida - Smilinggirls!ッ

sv: jaha va söta du och din fästman är:) coola bilder! har du tagit dem?:o :D

2011-03-16 @ 22:27:56
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback