Äventyr och bra böcker

2011-03-30 20:28:47/Permalink/Life of Skalman/

Idag har mina kissekatter vågat sig ut med alla tassarna! De var ute på trappan i ett
par sekunder iallafall, sen hörde de något ljud. SWIIIIISCH sa det så var de inne igen och
var helt mätta på äventyr för idag haha! ♥

Jag har läst en hel massa idag. Har läst ut en bok, för första gången på jättejättelänge.
Nuförtiden lyckas jag alltid köpa böcker som är förfärligt dåligt översatta, eller så stör
jag mig bara allmänt på författarens sätt att uttrycka sig hahaha!
Hoppas på att "Eat, Pray, Love", som jag köpte i veckan, ska vara så bra som jag har hört.
Ska börja läsa den imorgon.  :)

En gammal bild på mig, tänkte jag att ni kunde få se ;D (tagen i somras)

Med-kamera-i-spegeln-oh-yeah!

Men att.. vi syns väl imorgon hoppas jag!
PUSS!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback