Tonåring no more

2011-06-29 16:18:00/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Igår upplevde jag nog världens bästa födelsedag ever.

Jag hämtade Denise vid tåget
, och hon sov över till idag. Vi bakade och pratade och
försökte att inte dö av värmeslag. (: Jag kände att eftersom jag fyllde år (20 år till och med!)
så orkade jag inte laga mat, så vi åkte bort till "jobbet" och åt i restaturangen där. Jag fick för mig
att jag ville bada när vi ändå var vid vattnet, men jag hade såklart inga badkläder med mig...
jag hoppade i med klänning och allt! Jätteskönt! Folk tittade på mig som om jag var galen,
men det är jag ju också (lite iallafall) så det gjorde ju inget hihi! :)

Min älskling kom hem efter jobbet, med en stor bukett blommor och min favoritchoklad.
Hur underbar är inte han? ♥ Och på eftermiddagen/kvällen kom moren, faren, systrarna och morföräldrarna
hem till mig en sväng och åt av mina och Denise' monstermuffins! Namnamnam!
Dessutom, fick jag en cykel! JAAA precis vad jag önskade mig :D Eller alltså, de hade inte en cykel
med sig, utan jag fick ett presentkort till en cykel så att jag får välja modell och så själv!!
PUSS på min fina familj ♥ Även Anastasia ploppade in på besök, och stannade till kvällen när älsklingen,
Denise och jag fixade gott grillat födelsedagskäk (:

Kort sagt, jag hade världens finaste födelsedag. Och alla grattis- -sms/-samtal/-facebookhälsningar
gjorde inte det hela sämra direkt. Underbart!

                                           
                                             Puss på er alla som gör mitt liv så vackert


                                                                                                Och så var man 20 då.. :)


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback