Spontan utflykt

2011-06-06 14:06:26/Permalink//

Idag vaknade jag supertidigt (för att vara helg). Men det kan ju bero på att
jag somnade i soffan typ halv åtta igårkväll haha! Var så HIMLA trött efter
arbetsveckan så bara en god natts sömn räckte inte för att min kropp skulle känna sig
utvilad tydligen hahaha!

Så jag vaknade vid 7 imorse ungefär. Försökte få Mattias att vilja gå upp, men han hade ju
gått och lagt sig mycket senare än jag hehe! Så jag gick upp vid halv åtta, åtta kanske och
gick ut och sprang en sväng (:

Men sen fick jag upp älsklingen och vi gjorde en liten spontan mysutflykt!
Gissa vart vi åkte?

Min älskling.

Lilla jag (:






Nu ska vi åka och bada hos våra ex-grannar hihi :)

                                                                                           Plopp-puss!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback